1 maja 2017

Różowe szaleństwo

 Od kiedy pamiętam kusiły mnie zmiany kolou włosów. Już w podstawówcę męczyłam mamę o zgodę na pasemka, później gdzieś się przewijały różowe pasma włosów itp. Nie jestem ryzykantką i mimo, że często mam ochotę na zmianę, z włosami gram raczej bezpiecznie. Zawsze trzymałam się długich włosów w odcieniach blondu. Rok temu zaszalałam i pofarbowałam włosy na niebiesko. Gdybyście przeoczyli, link do posta - tutaj. O ile na początku byłam zachwycona zmianą i wierzyłam w powrót do naturalnych włosów po dziesięciu myciach, niesety zmierzyłam się z rzeczywistością. Z niebieskiego kolor przeszedł w zieleń i towarzyszył mi ok cztery miesiące. Po tym doświadczeniu byłam dośc sceptyczna co do kolorowych włosów, ale mimo wszystko zaryzykowałam z różem i okazało się to strzałem w dziesiątkę. Tym razem farba zmyła się niemalże całkowicie w ciągu miesiąca. W dodatku muszę przyznać, że przejście z intensywnego różu w odcień przypominający rose gold aż do blondu bardzo mi się podobało. Myślę, że jeszcze się kiedyś skuszę na taką krótkotrwałą zmianę. 



top - bershka
szorty - stradivarius
torebka - mango
trampki - converse







8 komentarzy:

  1. Ania a sama malowalaś czy u fryzjera? Jeśli sama to jaką farbą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama malowałam, najpierw nałożyłam schwarzkopf live cotton candy pink a następnego dnia brite organix pastel pink :)

      Usuń
  2. Boskie masz te włosy, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy Ci w tych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. różowe włosy są fajne ;P ja poszłam z nimi trochę odważniej, ale też nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super, bardzo Ci ładnie w tych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje Ci ten kolor. Kolejny raz zachwycam się paznokciami, mega :)

    OdpowiedzUsuń