24 lutego 2014

Krata

W takich zestawach jak ten czuje się zdecydowanie najlepiej. Czerwona sukienka w kratę ma krój właśnie taki jak lubię. Niestety jest na mnie trochę za luźna, więc bez paska wyglądałabym w niej raczej średnio. W połączeniu z ramoneską wygląda idealnie. Ta kurtka nadaje pazura całej stylizacji. Mimo, że to już trzecia taka w mojej kolekcji, wciąż nie mogę się opanować i zawsze oglądam coraz to nowsze w sklepach. Jest to jedna z takich rzeczy, od których czuje się uzależniona. Całość jest utrzymana w czarno czerwonej kolorystyce, to samo dotyczy dodatków. Wybrałam czarne, klasyczne botki na wysokim obcasie, oraz czerwoną kopertówkę. Moim zdaniem takie połączenie jest dość wyraziste i nie chciałam go zepsuć zbyt dużą ilością biżuterii. Zdecydowałam się na delikatny łańcuszek z zawieszką w kształcie koniczynki, delikatne, złote pierścionki oraz dwie cienkie bransoletki. Jak Wam się podoba taki zestaw? :)













zdjęcia: Ola

sukienka: AX Paris | ramoneska: Romwe | botki: czasnabuty | torebka: river island | biżuteria: Lilou, bizuterka.pl, Apart

24 komentarze:

  1. Pięknie ślicznotko :) Bardzo fajna sukienka :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramoneska jest świetna, sama akurat szukam i nie mogę się na nic zdecydować :( Wyglądasz na strasznie zmęczoną, oczka czerwone . Albo może makijaż nie do Twojego typu urody, nie wiem. Ale za to zawsze będę zachwycać się włosami, są rewelacyjne i chciałabym takie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę niewyspana ostatnio jestem, więc może faktycznie tak trochę wyglądam. A oczy niestety bardzo często mam czerwone, dlatego zawsze mam przy sobie krople do oczu. Nie wiem dlaczego tak się dzieje...

      Usuń
  3. Spódniczka jest przepiękna! :)
    Ty w ogóle ostatnio coś promieniejesz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie połączenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz prześlicznie;) zazdroszczę sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygląda ta ramoneska. dawno ją kupiłaś, są jeszcze dostępne?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu do mnie przyszła :)
      Jest jeszcze na stronie: http://www.romwe.com/ROMWE-Zippered-Panel-Faux-Leather-Black-Jacket-(49.9900)-p-75097.html?AnnaKrukowska

      Usuń
  7. Śliczna torebka :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna stylizacja, ale nie wiem czemu dodaje ci chyba troszkę kg ;) chyba, że to przez zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej jaka śliczna torebunia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie! masz bardzo piękne włosy, co z nimi robisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie! Ja również uwielbiam kratę i ramoneski, więc podoba mi się tu wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow prawdziwa rockowa dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama ostatnio zastanawiałam się czy nie wbić w kratę, ale jednak wolę nie. Choć ty tu ładnie wyglądasz.
    A co do twoich czerwonych oczu, to powinnaś się wybrać do okulisty.


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna sukienka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak mi się podoba ? Jest idealnie! ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne polączenie :)

    http://marzenajaworska181.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. o jacie kręcę, to najcudowniejsza sukienka jaką widziałam! Pięknie połączona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jest cudowna, tylko jednak denerwuje mnie to, że jest za luźna w talii :( Będzie dziś o 20:00 na wyprzedaży.

      Usuń
  18. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to brwi... zrób coś z nimi koniecznie! A poza tym ładna z Ciebie dziewczyna

    OdpowiedzUsuń