15 września 2013

Dubaj

Wakacje w Dubaju niestety dobiegły końca. Tydzień to zdecydowanie za mało, ale staraliśmy się zobaczyć jak najwięcej. Przywiozłam ze sobą wiele wspomnień i masę zdjęć. Ciężko było wybrać, które dodać na bloga. Dzisiaj taki mix z całego pobytu. Mam nadzieje, że uda mi się jeszcze kiedyś pojechać do Emiratów. 


Nie spodziewajcie się jednak u mnie nadmiernej opalenizny, przez ten tydzień było naprawdę mało czasu na leżenie plackiem. Jeden dzień spędzony na plaży sprawił efekt "muśnięcia" słońcem.



Widok z Burj Khalifa nocą.


Mieliśmy małego pecha i z Burj Khalifa na początku nie było widać zupełnie nic. Burza piaskowa zasłoniła praktycznie całe miasto...


Fontanna w Dubai Mall.                      Zdjęcie przy hotelowym basenie.


Atlantis the Palm.


Widok na water park i Dubaj.


Plaża na "Palmie" :)




Farma wielbłądów na pustyni. 



Obowiązkowe zdjęcie przy "żaglu" ;)




W barze NEOS na 63 piętrze.


W Cavalli Club.


W drodze do baru 360.


I przed Armani Club.





W tle Burj Khalifa :)



Widok na palmę z samolotu. 
Szkoda było wracać...



Follow on Bloglovin

41 komentarzy:

  1. Wow! Cudowne wakacje!<3
    godne pozazdroszczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Masz pewnie fantastyczne wspomnienia. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie! Ale Ci zazdroszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, cudnie tam! Czekam na więcej, więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne miejsce! Mam nadzieję, że więcej zdjęć nam stamtąd pokażesz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dubaj... woow super, zazdroszczę, piękne foty.

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne miejsce i zdjęcia, piękna torebka ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej,a mogłabys polecic hotel w jakim byliście czy jest godny uwagi? Ja rozważam podróż do Dubaju i zbieram polecenia itp, także dobrze sie składa:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byliśmy w Sahara Tower. Jest przy głównej ulicy, więc lokalizacja bardzo dobra. Nie jestem przekonana czy tam są pokoje hotelowe czy tylko mieszkania do wynajęcia, bo ja byłam jako gość :)

      Usuń
  9. Cudowne widoki, tez zastanawiam sie nad podroza do Emiratow, kiedys na pewno sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow zdjęcia są wspaniałe <3

    Pozdrawiam
    AeM

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana wyglądałaś zjawiskowo... zdjęcie w różowej sukni jest zniewalające....

    OdpowiedzUsuń
  12. ale widoki! Nic tylko pozazdrościć ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ tam jest bosko!! Wyjazd - marzenie :) Wyglądasz ślicznie na tych wszystkich fotkach. Promieniejesz :D Piękne kiecki i świetny kostium kąpielowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. brdzo fajne zdjecia :D
    bylam w dubaju w sieprniu i bylam mega zawiedziona :( nie podobalo mi sie... ludzie nastawieni na kase, byl ramadam i faceci zwracali uwage mojemu mezowi ze nie moge jesc i pic (pilam wode i jadlam cukierka). z burjkhalifa mielismy widok nieziemski, zreszta zostalismy az sie ciemnilo :D (specjalnie tak buchowalam wejsce przez neta). i chyba to i pokaz fontan to byly dwie najlepsze rzeczy w calym pobycie. w tasowce pan arab nie chcial ze mna rozmawiac, ignorowal moje pytania... i zwracal sie tylko do mojego meza :/ zar lal sie z nieba... mozna bylo umrzec! i szkoda ze przy hotelu zaglu trzeba sobie zrobic zdjecie przy bramie bo dalej cie nie wpuszcza... no chyba ze zaplacisz...
    ciesze sie ze saludzie ktorym mimo wszytsko sie podoba ale ja oczekiwalam duzo wiecej :(



    tymczasem u mnie nowosci - czyli moja garderoba z butami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, faktycznie źle trafiłaś. Sierpień to nie najlepszy moment na odwiedzenie tego miejsca. We wrześniu jest chłodniej i wszystko jest otwarte. Jedzenie było pyszne, a taksówkarze też w miarę ogarnięci. Podobno najlepiej pojechać tam w listopadzie lub grudniu, ale teraz też była w porządku pogoda. Jedynie co to widok z Burj Khalifa mnie zawiódł bo była słaba widoczność przez burzę piaskową...

      Usuń
  15. myślę ,że warto byłoby się wybrać tam na minimum dwa tygodnie :)
    oby Ci się udało tam jeszcze wrócić nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna talia , jeszcze jakby biodra były bardziej zaokrąglone to figura idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny wypad a Ty na każdym zdjęciu prezentujesz się rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Można wiedzieć czy byłaś przez jakieś konkretne biuro podróży?:) Czy bez problemu mogłaś tam chodzić skąpo ubrana i na przykład dać buziaka chłopakowi?;D słyszałam, że jest to tam zabronione i mogą nawet za to zatrzymać. To prawda czy ktoś mnie po prostu chciał zrobić w balona?;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jechałam bez biura podróży. Mogłam się ubierać jak chcę, tylko co galerii handlowych zakładałam coś przynajmniej przed kolano (chociaż widziałam dziewczyny w szortach). Przed wyjazdem też naczytałam się wielu rzeczy tego rodzaju, ale nie zauważyłam żeby się ktoś na mnie krzywo patrzył przez to jak byłam ubrana. Dubaj jest pełen turystów, ja nie miałam z niczym problemów :)
      Gdybyś się kiedyś wybierała to nie leć w okresie ramadanu, najlepiej wybrać zimę ;)

      Usuń
  19. Zazdroszczę widoków . Megaa :)) Zawsze chciałam tam pojechać :) Czy to była wycieczka z groupona ?? Jeśli możesz to odpowiedz :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie odważyłabym się na taką wycieczkę wykupioną na grouponie...

      Usuń
  20. Ty i ta Twoja talia <3 !!
    Zazdro na maksa, też chcę na wakacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia :)) ja też właśnie wróciłam z wakacji, dwa tygodnie ale też mi mało :)) powroty są ciężkie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekamy na relacje na żywo ;))) ekipa Hotel Agit pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. cuudownie.... taki wyjazd organizowałaś sobie we własnym zakresie czy z biurem podróży? jak sama to może napiszesz o tym coś więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We własnym zakresie. Bilety lotnicze i wizę kupowałam w biurze Emirates w Warszawie. Można to też zrobić przez internet płacąc kartą kredytową. Mieszkałam u rodziny swojego przyjaciela, więc noclegiem nie musiałam się już martwić ;)

      Usuń
    2. Swietn figura, cwiczysz cos?:)

      Usuń
    3. Tak. Chodzę na siłownię i pole dance :)

      Usuń
  24. Zdjęcia bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Po takich widokach, to i mi szkoda by było wracać :D pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie. To zdjęcie z wielbłądem w tle jest ekstra, jakby mówił"..fiuuu fiuuuu aż z Polski przylecieli". W tej kremowej sukience ślicznie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia :) Można pozazdrościć wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne zdjęcia, z chęcią obejrzałabym jeszcze jeden taki post, wtedy aż się nie myśli o tym zimnie co teraz jest :D
    A tak ogólnie mam pytanie z innej beczki. Co studiujesz i na jakiej jesteś uczelni? Ja teraz zaczęłam pierwszy rok na UMCS;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również studiuje na UMCS. Jestem na trzecim roku zarządzania :)

      Usuń