11 lipca 2013

Limonkowa sukienka

Wakacje to czas, w którym paradoksalnie mam mniej czasu niż podczas roku akademickiego. Brakuje kilku godzin w dobie. Muszę się bardziej postarać i wygospodarować trochę więcej czasu na dodawanie postów częściej niż raz w tygodniu. 
Stylizacja na kolorowo. Podoba mi się połączenie delikatnej limonki z intensywnym turkusem, do tego odrobina żółci i różu. Ta sukienka jest strzałem w dziesiątkę podczas upałów! Nie ma sobie równych :)






zdjęcia: Ola

sukienka: romwe | buty: czasnabuty | torebka: reserved



Follow on Bloglovin


24 komentarze:

  1. Bardzo ladnie, bardzo kolorowo:)

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. no i zakochałam się w butach ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka cudna ! w ogóle piękna, kolorowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja i buty cudne

    OdpowiedzUsuń
  5. Super buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczna kolorystyka! Zauroczyły mnie okulary ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie mam czasu i piszę co tydzień,więc mamy podobny problem, ja piszę w każdy piątek

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :) Śliczna sukienka, dodatki i paznokcie :).
    Obserwujemy i zapraszamy do nas : http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz. :) Jakie fajne okulary!!! Mają genialny kolorek!

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka limonkowa, sukienka w kropki, kwiatki... nie przesadzaj z tą rozmaitością!! xD

    OdpowiedzUsuń
  11. istnieją jeszcze spodnie, just sayin... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza mi się je nosić, nawet pojawiły się kilka razy na blogu. Co więcej, dziś robiłam zdjęcia właśnie w spodniach :D

      Usuń
  12. So cute! The green looks amazing with your blonde hair <3

    XX!
    www.thefashionwritress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic dodac, nic ując ! Świetnie :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie butki.<3 Aj.:D Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń