26 lutego 2013

Everyday

Robi się coraz cieplej i mimo, że cieszę się na początki wiosny, wolę mroźną zimę niż zalane chodniki i ulice brudnym roztopionym śniegiem. Nie wyobrażam sobie na taką pogodę innych butów jak właśnie kaloszy. Z racji, że jeszcze nie jest zbyt ciepło, te moje są ocieplane i naprawdę w taką pogodę świetnie się sprawdzają. Cały zestaw przede wszystkim musiał być wygodny, kiedy długie godziny muszę spędzić poza domem. 









płaszcz: romwe | kalosze: czasnabuty | torba: H&M | bluza: glamorous | spodnie: stradivarius


24 komentarze:

  1. superowo ;*
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie!płaszcz jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny płaszczyk kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful coat and whole look!

    xoxo Iren
    Visit my blog:
    Living In A Kitten's World

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia, jaki to aparat?

    OdpowiedzUsuń
  6. bluza, której nie widać i która mogłaby być tshirtem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co w związku z tym? Po to jest podpisana, żebyś miał/a pewność, że to nie jest t-shirt ;)

      Usuń
  7. Piękna ty piękne wlosy!Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mi się podobasz w Tym płaszczu:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega super płaszcz:) Fajny blog! Będę tu często zaglądać:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. YOu totally look like Taylor Swift!!!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam podobne kalosze i nie wyobrażam sobie bez nich tego przejściowego okresu między zimą, a wiosną :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny masz ten płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo moje kalosze! :) mam takie same:) W takim razie stwierdzam w 100%, że mam dobry gust ;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your hair! and also your blog, I'm your new follower :)

    Bisous, Marie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw :) masz naprawdę bardzo ciekawe stylizacje :) Gratuluję gustu.

    OdpowiedzUsuń