2 kwietnia 2012

Koczek

Zestawy takie jak ten bardzo przypadły mi do gustu. Wygodne i nie mające ze sportowymi nic wspólnego. Może myślicie, że na takich obcasach nie może być wygodnie, jednak ja w płaskich butach nie mogę się skupić. Wciąż mi się wydaje, że pięty mam wbite w chodnik i są niżej od palców. Głupie przyzwyczajenie, chociaż przy moim wzroście skrzata całkiem przydatne. Tak czy inaczej, buty dla mnie jak najbardziej do biegania.
Właściwie każda z tych rzeczy pojawiła się przynajmniej raz na blogu. W związku z tym, nie będę pisać kolejny raz jak to ja nie ubóstwiam tego płaszcza i jak lubię takie łupy z sh jak ta marynarka. Po prostu.
Mogę za to powiedzieć co nieco o koczku, bo takiego jeszcze u mnie nie było! Co prawda już troszkę zniszczony po całym dniu, ale nadal całkiem fajny. Powstał w wyniku całkowitego braku pomysłu na ułożenie włosów. Rozpuszczone ostatnio coraz bardziej mi przeszkadzają, wciąż się elektryzują kiedy jest taka pogoda. Kłos jest dobrą alternatywą, no ale proszę, ile można! Mnie się już zupełnie znudził. Mimo to, miał to być jednak zwykły kłosik, w przypływie weny luźno go zawinęłam i przypięłam wsuwkami. Tadam! Tak powstał koczek ;)











trencz - stradivarius
marynarka - sh
bluzka - vero moda
spodnie - lee
buty - czasnabuty.pl



48 komentarzy:

  1. nie. naprawdę? tak się robi koczka z warkocza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Fantastycznie, prawda? ;D
    A dla sprostowania to jest kłos.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny koczek:) a zestaw bardzo stylowy

    OdpowiedzUsuń
  4. niby nic niezwykłego, a wyglądasz fenomenalnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny koczek :) zazdroszczę umiejętności chodzenia na szpilkach, ja próbuję się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Prosta, ale przepiękna ;) Rewelacyjne okulary i koczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu wyglądasz pięknie i z klasą - a koczek rewelacja<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna fryzura, piękna stylizacja i boskie okulary! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koczek bardzo fajny, i przeproszę, że nie powiem teraz o ciuchach ale o Twojej urodzie... strasznie Ci zazdroszczę, bo jesteś śliczna:) A co do strojów - jednak mimo wszystko nie tych z notki, a z nagłówka. Bluzka jest po prostu fantastyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. marynarka - perełka! <3
    świetna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna fryzura i zajebiste okulary.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna fryzura!!!świetne buty i marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny koczek i super marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny koczek, takie upięcia są bardzo urocze i praktyczne :)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. O! Tak prosto i tak ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, jutro będę próbowała taki zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna, casualowa stylizacja. Świetne szpilki :)



    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No i pięknie Ci w tym koczku:)Bardzo mi się podoba zestaw,a co do wygody tych akurat butów to wiem coś o tym hehe naprawdę są mega wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trench is for my a big go in spring :) Love yours! And your hair-do is so super cute !! I wish I could so it myself as good as you :D

    Love your post below looks like you girls had so much fun!

    Really nice blog, hope you will stop at mine sometime :)

    xxx
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  20. Prosto i fajnie, koczek z kłosa wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. żakiecik świetny ale ja bym wprowadzila male poprawki i spobowala zwęzić rękawy bo dodają objętości twojej szczuplutkiej sylwetce i nie wygladaja zbyt atrakcyjnie:) może polecisz mi jakieś fajne ciucholandy w lublinie??? pozdrawim asia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to już trochę go zwężałam, ale rękawy nadal wydają mi się przy szerokie.
      Ja zawsze chodzę do ciuszka, który jest na targu przy ulicy Wileńskiej. Dostawy w czwartki o 9.00 :)

      Usuń
  22. Ładna fryzurka jak i cały zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjna fryzura! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. kolory świetne, ale faktycznie to fryzura w tym 'zestawie' gra pierwsze skrzypce;) ostatnio próbowałam zrobić coś podobnego tylko z warkocza, ale wyszła 'szyszka' i zrezygnowałam:O

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna fryzura ;)
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie Ci w tej fryzurce :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny ten koczek wyszedł ! piękne buty, wyglądają na wygodne :)
    obserwuję i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  28. masz pięknie ułożone włosy *.* też tak chcę!
    no i zestaw jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny, klasyczny zestaw! I ten koczek- świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz perfekcyjnie :) <3

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniała fryzura! Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale fajny ten koczek!!! W ogóle super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ten koczek bardzo ładnie prezentuje się na Twoich włosach, a strój jak sama napisałaś uwielbiany ze względu na wygodę, ja właśnie tak ostatnio biegam na uczelnię, no może pomijając buty :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Uroczo wyglądasz w tym koczku. Podobają mi się bardzo okulary ;)
    Pozdrawiam i Wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. O dziwo są bardzo wygodne. Nie testowałam ich jeszcze na długie dystansy, ale póki co mile mnie zaskoczyły. No i pod względem stabilności też duży plus, dużo mniej chwiejne niż inne koturny, które posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. love your hair!
    :)
    http://andreapilipovic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń