19 września 2011

Zalew

Na niektóre blogi wtargnęła już jesień. Mimo, że bardzo lubię modę na tę porę roku, postanowiłam cieszyć się letnimi zestawami jak najdłużej jest to możliwe. Również dzisiaj wybrałam ubrania raczej nie przypominające jesiennych i jeśli znajdę czas na zdjęcia będziecie mieli okazje zobaczyć mnie w różowej spódniczce i letniej koszulce :)
Zdjęcia robione nad zalewem. Bardzo ciężko było mi się zebrać tego dnia, przebierałam się chyba milion razy i nic, zupełnie nic, nie wyglądało dobrze.














koszula - vintage
bluzka - orsay
szorty - camaieu


55 komentarzy:

  1. Uwielbiam te buty i torbę :> !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo i dobrze, że żyjesz jeszcze powiewem lata! :)
    Jak najdłużej! :)
    Optymistyczne zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ja kocham się huśtać;) Jestem od tego chyba już uzależniona:D Ślicznie wyglądasz kochana;) Torebka i pasek - mega;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się drugie zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny set, świetnie Ci w takim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobrze że cieszysz się latem jak najdłużej:):* cudne włosy!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny, przyjemny zwyklak

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie zdjecie genialne! :) Świetne szorty. Widać poza tym, że dobrze się bawiłaś.
    Pozdrawiam i zapraszam na giveaway na moim blogu- do wygrania bon na zakupy w zagranicznym sklepie internetowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie że tyle dziewczyn z Lublina i okolic zajmuje się blogowaniem:) miło jest popatrzeć na swoje okolice;) fajny zestaw taki codzienny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twoje okulary, a koszulę masz cudowną! :)

    U mnie dziś typowo jesiennie - zimno, chociaż cieszy mnie to, bo chciałam już ubrać chustę i gruby sweter, żałuję tylko całodniowej mżawki :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzy mi się z muzyką country i kowbojami :) Dopiero na zdjęciu z huśtawką zauważyłam, że te buty mają naprawdę wysoki obcas !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Suuuper fotki < 333
    Zdjęcia to magia ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia są piekne :)) a buty strasznie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny zestaw, koszula jest śliczna. i zdjęcia jak się huśtasz są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna całość- jeszcze taka letnia:) świetne buty i koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! :)
    Koszula jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać za milionowym razem trafiłaś w 10, bo wyglądasz świetnie ;) Uwielbiam kraciaste koszule, kojarzą mi się z letnimi włóczęgami po polach i lasach.

    OdpowiedzUsuń
  18. koturny kosztowały ok. 220 zł wliczając przesyłkę z drugiego końca świata:) dziękuję bardzo!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny(jeszcze letni)zestaw:)Przyznam,że u mnie było dzisiaj bardzo ciepło 28 stopni!Więc sama biegałam w szortach:)Cudne fotki,uwielbiam się bujać na huśtawce;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna koszula :) fajne te zdjęcia z huśtawką :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnie zdjęcie jest świetne. Ma klimat.

    OdpowiedzUsuń
  22. o taaak:D ej mi się wydaje że skomentowałam tą notkę to czemu nie ma komentarza nie wiem;/ może śniło mi się albo coś;/:)
    a każdym razie musimy zatrzymać lato jak najdłużej!!:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw :)
    zdjęcia mega!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. urocze zdjęcia!:) jestem fanką tych koturnów!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice :)
    http://joanne-beautifuladdiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia, masz cudowny kolor włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. o u Ciebie jeszcze lato :) pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. całkowicie się zgadzam. póki ciepło trzeba korzystać!:D

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny styl :D
    masz super fotografa
    obserwujemy ?
    http://fashionistka25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. z miłą chęcią dodam się do obserwatorów i cieszę się że twój fotograf się cieszy :D:D

    OdpowiedzUsuń
  31. prosto, ale bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Such a delightful afternoon--beautiful =)

    OdpowiedzUsuń
  33. lubię taki prosty wygląd.
    Zaprasza: www.anja-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. skąd masz takie fajne koturny :)?

    OdpowiedzUsuń
  35. Really nice photos! Kisses:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo przeciętny blog, brak profesjonalizmu.
    Za duzo zdjęć niepotrzebnych,
    zapraszma do mnie
    www.gemaltandgiselle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Thank you so much for your sweet comment !!!You write to me almost the same thing that I write to you!! Follow each others? I start, wait for you to do the same!
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna stylizacja - śliczna Ty!

    ps. czy spotkanie jest nadal aktualne sobota o 15?

    OdpowiedzUsuń
  39. no szkoda:( mi akurat pasowało :) ale nie wszystko stracone, mam nadzieję że wyjdzie to spotkanie w jak najliczniejszym gronie;)

    OdpowiedzUsuń