11 lipca 2011

I was made for loving you

Pogoda w końcu dopisuje. Koniec zmartwień, że zdjęcia nie wyjdą przez deszcz. Zdjęć miałabym znacznie więcej gdyby nie to, że nie wyszły przez złą pogodę. No ale trudno, nadrobię :) Dzisiaj bardzo prosty i wygodny zestaw. Spodenki pożyczyłam od siostry, a reszta jest już wam znana. 

Zostałam ostatnio zapytana jak długa jest bransoletka z top shopu, którą ostatnio miałam. Ma ona 10 cm i bardzo wygodnie się ją nosi :)














bluzka - h&m
szorty - camaieu
torba - h&m


33 komentarze:

  1. fajnie, podobają mi się buty i biżuteria ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wygladasz:) perfekcyjne dodatki,mam identyczne kolczyki;) zapraszam do mnieee : http://skinnylove23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna fryzura:) niestety mimo wielokrotnych prób nie umiem zrobić sobie podobnej;p

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, podobają mi się dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiss... za te frędzle HYPE!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne okulary i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne połaczenie :)

    branzoletka i pierścionki super.. !!


    U mnie jest pogoda , ale nie mam fotografa :(
    nie wiem kiedy ja nadrobie ze zdjęciami.


    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. któż Cię tak pięknie uczesał!
    zakochałam się w tej fryzurze!
    ślicznie wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się fryzura i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny odcień ma ten żółty lakier :)
    śliczna bluzeczka, podobają mi się takie koronki.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny outfit :)
    wszystko za sobą współgra- gratuluję wyczucia stylu :)
    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw!

    Jak ja bym chciała umieć robić takie fryzury jak Twoje <3

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne, proste zestawienie i cudowna bizuteria.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna fryzurka! I dodatki :)
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Otrzymałaś nagrodę One Lovely Blog Awards! (informacje->http://hoopy-style.blogspot.com/2011/07/touching-clouds-remember-land.html). GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjna fryzura!!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw tylko pozazdrościć


    madziuuuulaaaa.blogspot.com
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, jesteś prześliczna! świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdradź jak się robi taką fryzurke,jest boska:)

    OdpowiedzUsuń